1
SLEDOVAŤ BLOG
Vitajte na mojom blogu
mobile

Recenzia Batman Arkham Knight
pridal mobile 29.5. 2016 o 21:47

Hra sa odohráva pár mesiacov po udalostiach z Arkham City,Mesto tentokrát terorizuje Scarecrow a vyhráža sa vypustením jedu ktorého účinky vám spoilovať nebudem,objaví sa tu ale aj nová postava menom Arkham Knight. Pravá ruka Scarecrowa.Arkham Knight je zahalený pod maskou a je iba na vás zistiť jeho skutočnú identitu.Okrem starých známych sa v hre objaví aj NightWing z komiksov,ale iba v SideQuestoch.V SideQuestoch sa tak isto stretnete aj s vašimi starými nepriateľmi.

Hra sa začína slovami:"Toto je príbeh o smrti Batmana,, No vy aj tak celú hru dúfate že opak je pravdou.Po čase sa však zmierite s tým že je koniec.O tom vás presvedčujú aj ľudia ktorých stretnete.Príbeh je celkovo výborný nečakané zvraty,zápletky postavy no nemám čo vytknúť.Až na jednu drobnosť ktorou sú Batmanove halucinácie,niekedy objasňovali príbeh a boli dobre umiestnené no po väčšine to boli úplné nezmysli a iba ma vytrhávali z deja.

Grafika vyzerá výborne,Unreal Engine robí svoje...Nie je to síce najkrajšia grafika na trhu ale keď porovnáte aká veľká joe v tejto hre mapa a aká dobrá grafika tak je výsledok až neuveriteľný.Veľké detaily su aj v tvárach kde vidíte každú jednu vrásku jazvu či popáleninu.(PS4 pomer)

Hra sa hraje veľmi dobre a iba z minimálnym rozdielom od predošlích dielov série Arkham hier, pozorujete svoje cieľe z výšky spod zeme a jedeného po druhom každého enemáka pekne potichu sundáte,alebo pôjdete hlučnou cestou.Vy si neviberáte a vlastne je to dobre rozlíšiť A od B.Na výber máte celkom obsiahly arzenál výbavy:

Batrang(hodíte ho na nepriateľa ktorého chcete omráčiť)
Batclaw(klasický grappling hook)
Explosive Gel(C4)
Line Launcher(Zipline)
Remote Hacking Device(zariadenie na hackovanie)
Freeze Blast(Sekundové lepidlo v zbrani)
Remote Electrical charge(zbraň ktorá strieľa elektrický výboj)
Detective Mode(niečo ako tepelné videnie)
A dve nové hračky:
Disruptor(na diaľku zasekne zbraň) a
Voice Symphonizer(dokáže napodobniť hlas iného človeka)

Veľkou novinkou je Batmobil (Batmanov Tank)ktorý sa veľmi dobre ovláda a použijete ho aj v Kampani,ako aj v SideQuestoch ktoré sú niektoré zamerané iba na Batmobil,odohráva sa s ním aj pár Boss Fightov ktoré sú naozaj zábavné.Batman však nie je jediný kto má nové hračky.Scarecrow má okrem vojakov aj drony a tanky s ktorými budete bojovať,a vašou zbraňou proti nim je Batmobil.Vylepšenie dostali aj enemáci ktorý majú rušičky Detective Módu,vedia vás vypátrať keď máte Detective Mód vedia byť neviditeľní pre Detective Mód a tak ďalej.

SideQuesty sú veľkou časťou hry a vážne zábavnou časťou hral som ich priebežne medzi misiami a boli príjemným okorenením príbehu.Stretnete sa v nich s vašimi starými známymi nepriateľmi a každý je zameraný na niečo iné,jeden na rozmýšlanie druhý na Batmobil tretí na tichú akciu atď. Mrzeli ma iba challenge ktoré mi prišli iba na zaplnenie mapy.

Batman Arkham Knight je hra s výbornou grafikou,hratelnosťou aj príbehom ktorý však niekedy prerušovali zbytočné halucinácie. Hra sa inšpiruje predošlými dielmi  Arkham série až na Batmobil,ktorý je novynkou a je výborne zapracovaný do hry.Výborným okorením Kampane sú SideQuesty, ktoré sú urobené na spôsob z každého rožka troška.Hra ma veľmi bavila a z vynechaním pár SideQuestov som ju prešiel cca za 40 hodín nie som žiadny Hardcore hráč takže tak.

9.5/10

Dúfam že sa recenzia páčila zanechaj odozvu.

Prístupov 7497